Antalya

ANTALYA

In Mei 2006 zijn we 12 dagen naar Antalya geweest om voor de laatste keer met zijn tweetjes te genieten van de vakantie. We wilden niet te lang reizen maar wel genieten van de zon en hebben daarom gekozen voor Antalya in Turkije. Vanaf Rotterdam vlogen we met Onur Air in een paar uurtjes naar ons 5-sterren hotel aan het Lara strand in Turkije. Het hotel was super-de-luxe  en lag direct aan het strand. Antalya lag ongeveer op 12 km van het hotel, maar was goed te bereiken met de bus. Helaas was de weg van Antalya naar het hotel wat moeilijker als je niet weet welke bus je moet nemen! Na 2 keer bij een eindhalte in de middle of nowhere gedropt te zijn hebben we het laatste stuk naar ons hotel maar gelopen. De rest van de week hebben we eigenlijk heel rustig aan gedaan en lekker genoten van de zon en het zwembad. We hebben nog wel een excursie gemaakt naar een goudsmid, een lederfabriek en de bazaar in Antalya. Op weg naar Antalya zijn we nog bij een waterval gestopt en op de terugweg zijn we naar de Haman geweest. Hier werden we onder handen genomen door een aantal Turken die ons hebben gescrubt, gewassen en gemasseerd. Als herboren kwamen we weer naar buiten, klaar voor de Turkse avond. De Turkse avond was erg leuk met een hele goede buikdanseres. Na 12 dagen waren we wel blij om weer naar huis te gaan omdat in de omgeving van het hotel ’s avonds weinig te beleven was.